Solutia unui ten mai putin ridat: dieta bazata pe vegetale
De zeci de ani auzim acelasi lucru: pielea are nevoie de apa, oxigen si fotoprotectie pentru a functiona sanatos si eficient.
Un studiu publicat in Journal of American College of Nutrition a demonstrat ca dieta are un rol mult mai important in sanatatea, frumusetea si tineretea pielii. Cu ajutorul alimentatiei se pot preveni, cel putin partial, deteriorarea si procesul de imbatrinire a pielii.
Echipa internationala de cercetatori, care a condus studiul in cauza, a analizat obiceiurile alimentare ale unui esantion de 2.000 de persoane din Australia, China, Grecia, Japonia si Suedia, trecute de 70 de ani. A fost analizat stadiul de degradare a pielii (riduri, elasticitate, diferente de culoare etc.) subiectilor participanti la studiu, iar rezultatele (clasificate in functie de diferentele de varsta, stil de viata, fumatori/nefumatori) au fost prelucrate cu o tehnologie ultrasofisticata, pentru a se stabili daca exista o legatura intre riduri si dieta.
S-a observat astfel ca subiectii a caror dieta este bazata pe (citeste mai departe)
Taguri:
ten sanatos, ten putin ridat, dieta bazata pe vegetale, national magazin, sanatate national magazinMai citeste si:
Lujerului Residential-stadiul lucrarilor
Executia lucrarilor la cel mai nou proiect rezidential avanseaza conform programului stabilit. Structura de rezistenta este realizata, iar compartimentarile apartamentelor sunt spre finalizare.( vezi galerie foto)
Inimitabilul Leonard Cohen revine la Bucuresti, in cadrul turneului international Old Ideas 2012
Trubadurul canadi
ULTIMELE 11 APARTAMENTE NOI GROZAVESTI RESIDENCE
GROZAVESTI RESIDENCE se apropie de ultima faza de vanzari.
Pana in prezent sunt antecontractate 139 apartamente noi. Estimam ca in cel mult 2 saptamani se